lørdag, januar 12

Hjemme...

Er hjemme i helga, det skjer relativt lite. Klokka er 6, og jeg går fremdeles i pysjen liksom :P
Ettersom jeg ikke har så fryktelig mye annet å gjøre en å oppdatere iPoden min og vanke på msn og facebook (tragisk, i know), så legger jeg ut det her!

Poenget er å sette all musikken sin på random, og skrive opp en etter en hva som dukker opp som et svar på hvert av spørsmålene under... Ikke lov å jukse!
Endte opp med ett par ironiske punkter ;) Er spesielt fornøyd med nummer 6, 12 og 17. Håper virkelig ikke nr 13, 18 og 20 går i oppfyllelse =)

1. How does the world see me?
Consolation Prizes- Phoenix (happysangen min!)
2. Will I have a happy life?
Over alt og Alle- Impulsbandet
3. What do my friends really think of me?
Maybe It’s Me- Ingram Hill
4. Do people secretly lust after me?
St. Patrick’s Day- John Mayer
5. How can I make myself happy?
Bother- Creed
6. What should I do with my life?
Relax, take it easy- Mika
7. Will I ever have children?
You take my breath away- Eva Cassidy
8. What is some good advice for me?
Musicology- Prince
9. How will I be remembered?
In love with You- Big Bang
10. What is my signature dancing song?
Soda Pop- Britney
11. What do I think my current theme song is?
I’ll supply the love- Toto
12. What does everyone else think my current theme song is?
Supergirl- Minor Majority
13. What song will play at my funeral?
Mean as Hell- Johnny Cash
14. What type of men/women do you like?
We made it- Toto
15. What is my day going to be like?
My way back in- Elvira Nikolaisen
16. Will be my wedding song?
Feel Good Inc.- Gorillaz
17. Will be the last words coming from my mouth?
Jeg er i kjempeform- Ylvis
18. Will be the first thing I say to my unknown love to come?
Fly like a butterfly, sting like a bee- Big Bang
19. Will be the song I sing to my lover on our first date?
Children of Decadence- Children of Bodom
20. Will be the song my lover sing to me?
(In that) Premature Way- Minor Majority
21. How will my life end?
Yellow Submarine- The Beatles
22. Will I be reborn?
Doo Wop- Madcon
23. Will be my heartbroken song?
Fell in love with a girl- White Stripes

Prøv du? Smask og dask ;)

Nå gleder jeg meg egentlig bare til å komme tilbake til Borgen og treffe min kjære Øyvind igjen ;) (høy *tihi*-faktor :P) Du er verdens beste ^^,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg jeg og;) Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg i mellomtia:P Blir bare gående og vandre hvileløst omkring:P Har vært en rar helg

Anne Line sa...

Prøvde denna sanggreia. *Kremter høyt!* Sier bare:
4. Do people secretly lust after me?
Mew - Like Paper Cuts

Andrea K. Ravnå sa...

Ha-ha :D Eller den "how does other people see me?"-spørsmålet ditt :D Det var konge ;)