onsdag, januar 2

Ferdig med ferien...

Jah, så var nok en ferie unnagjort og godt avsluttet med en tur til explore i Lillehammer... Jeg fikk lært mye om mine manglende langrenn-egenskaper (det begynner å demre for deg når lederen går bakerst sammen med deg og lirer av seg linjer som "Jaja, det er lett å være uheldig med smøringa?", "Syns du er god på ski til å være fra Flekkefjord, jeg!" og til sist: "Neinei, du er vel ikke treig du? Det er jo ikke det som spiller noen rolle!") Hehe, noen ting er det nok bare å innse ;)

Typisk nok for meg klarte jeg å forstue foten 5 timer før leiren var ferdig... Og ikke i bakken eller i en eller annen sporty setting- neinei... I en jenka-rekke på dansegolvet nyttårsaften :P Men sånn utenom dette var Explore absolutt konge! Bland idrettsglede, frelsesglede, 1400 folk, og du får en leir uten like med mye hormoner og lite søvn ^^,

Ellers har ferien fått gjort sin nytte... har snudd døgnet til mammas fortvilelse ("Nei, det går altså bare ikke an å sette igang med buzz klokka halv 5 på natta!" Ehm... jo?). Og selv om diverse forskere sier det ikke går an, har jeg klart å ta igjen ganske så godt med søvn ;)

Forresten: Godt nyttår, og takk for 2007! Har ingen nytårsforsetter, for jeg kommer sannsynligvis ikke til å klare å holde noen som helst uansett... Jo forresten vi har det klassiske: "Slutte å kile ingrid" Skal vi se om det holder i 2 måneder kanskje?

Nå gleder jeg meg t å komme tilbake til skolen og se folk igjen ;)

Ingen kommentarer: