søndag, januar 6

A change of mind

Jeg innså at jeg kanskje burde ha ett par nyttårsforsetter likevel. Den éne gangen i året jeg kan ha motivasjon for å oppsamle meg litt av min skrantende viljestyrke for å jobbe meg mot å bli et bedre menneske. Var skremmende lett å finne noe som kunne forbedres :S Here we go:
  • Besøke Christiane i Kr.Sand og Maria i Bergen minst én gang hver før sommerferien.

  • Begynne å gjøre lekser for å klare å henge med... (Dette gjelder egentlig alle fagene)

  • IKKE bli utvist fra skoleturen- dvs bli bedre til å ikke bli tatt av vakta frem til mai?

  • Bli snillere med Sunniva (my roommate)

  • Bli snillere generelt sett?

  • Legge meg tidlig minst én gang i uka (Maritas idé) Tidlig defineres av Åse Beate og Marita som før 00:00!!!!!

  • Få meg fadderbarn, bli chrisch-giver eller lignende... Ca 100 kr. i måneden tror jeg det er =)

Dette kan bli spennende :P Litt av grunnen til at jeg skriver om dette på bloggen er jo at da kan folk lese det åsså blir jeg "pressa" litt mer til å prøve å klare de :D



Lykke til med ett nytt år, folkens... Smask & Dask ^^,

Ingen kommentarer: