tirsdag, mars 10

Noe å glede seg til?

Det lukter ferskt av Bigbangs "Edendale", og det er jommen ikke lenge til Kaizers sin "Våre demoner" ligger i hyllene heller. Nei, det er ikke verdens mest nyskapende plater, men de lyser absolutt opp litt i denne ikke-helt-blitt-vår-enda-årstiden ;)

Kaizers i Arendal, et god minne for meg og Åse-Beate... Håper på flere ;)

Sånn ellers, for dere som lurer eller ikke, går livet sin vante gang her på Borgen...
Har komt tilbake etter en rekorddaff vinterferie (deilig å få en hel uke til å puste ut og slappe av!) og er allerede i full sving med KRIK, lekser, bollebaking og matteklubb etter skoletid. Ja du leste riktig... Frivillig matteklubb! Aagenæs har visst innsett at matteklassen sliter mer en godt er, og eksamen nærmer seg :P

Andre ting man kan glede seg til:

  • KRIK i kveld med "team Ravnå"!
  • Rock for Etiopia fredag klokka 20:00
  • Øyvind kommer tilbake fra 3-måneders opphold i India på søndag!!
  • Russeturné til Vestlandet neste helg
  • Stjerner i sikte, lørdag 28. mars
  • Påskeferie etter det igjen!
  • Og mye, mye mer som ikke er nødvendig å skrive om på en måneds tid ;)

4 kommentarer:

Line sa...

Lucky you :)
Kanskje jeg får sjekke ut bigbangplata en dag, jeg visste faktisk ikke at den hadde kommet...

Ingrid sa...

Jeg gleeder meg til CD-handling!:) Syns vi skal få til en Kaizers-konsert i sommer forresten! Ja!

Anonym sa...

Rock for Etiopia e på lørdag :) å det blir kooonge!! :D

Andrea K. Ravnå sa...

Sorry jeg skreiv feil, Solveig..
Jeg er med på Kaizers, Ingrid! :D