tirsdag, mars 24

Fordi det å klatre i trær av og til bare er det beste man kan finne på...

Dette var før vi fikk vite at bussen vi egentlig skulle bruke til russeturneen i helga hadde brutt sammen. Men med en fantastisk innsats fikk vi fordelt alle 45 turné-russene i en karavane av privatbiler, og satte avgårde mot Stavanger.
Resultat av turneen?
-Masse morro!
-Personlig oppteden m/ premie på Jærenradioen :D
-Og 40 000 kr innsamlet til Etiopia!

Kjempebra innsats av alle sammen!
"Då seie me takk for... uhm.. åkke" :)

6 kommentarer:

Mariapiakallevallevia sa...

hørtes gøy ut:D eg vil au klarte i tre!

Silje sa...

når jeg var liten klatra jeg svært lite i trær... og kan ikke huske at jeg lagde trehytter..

ella christine sa...

jeg kan ikke huske å ha klatra i trær =S
ikke høyere enn at jeg klamra meg fast til den absolutte nederste grenen

Andrea K. Ravnå sa...

Aiai, der har gått glipp av noe jenter. Trehytte er jo tidenes kosligste barndomsminne :P
Dette må vi ta igjen? Hva med å opprette den nasjonale treklatredagen en gang i neste uke?

Line sa...

Oi!

Trær er en av tidenes aller beste oppfinnelser :D

Silje sa...

jeg har jo ikke armmuskler eller vett... klarte jo ikke å få den rompa mi over en grein heller!

Men klar for å ta igjen det tapte :)