søndag, mars 16

Bra start på ferien :D

Sorry folkens, ser det har blitt en god stund siden sist innlegg nå... Har vært MYE å gjøre (stjerner i sikte blant anna). Men NÅ er det ferie, og det er absolutt herlig ;)

Fikk tidenes beste start på ferien på fredag da jeg og Åse-Beate dro til Arendal for å se Kaisers Orchestra live for første gang i våre 17 år gamle liv. 2 tenåringsjenter med nervene på helspenn og kroppen klar for å dundres både blinde ble ikke skuffet etter å ha ventet ett par timer. Etter en islandsk mann på kassegitar med kveldens tighteste bukser ever, kom Hele flokken ut på scena...





Må innrømme at det ble litt slitsomt å klamre seg fast på 2. rad i midten i lengden (særlig når man blander inn et par feite, hoppende, svette, ølluktende og klåfingra gubber), men alt i alt var det veeeldig verdt det :D
  • Andrea og Åse-Beate takker:
  • Alle medlemmene i Kaizers generelt for et herlig show
  • Bente for ordning av bilettene
  • Fyren som ville kjøle oss ned ved å sprute øl over oss...
  • Joakim og far for å hente oss i Arendal
  • Hans Andreas og family for overnatting
  • Familien Hinderaker nok en gang for henting til byen
I dag (søndag) har gått unna uten å ha utretta noe som helst utenom å ha fått hvilt litt ut... Nå er jeg veldig klar for å nyte livet i Flekkefjord :D
God ferie til dere alle <3

2 kommentarer:

Åse-Beate og Mathias sa...

HEI =D
Ja, det var så bra så bra! Gleder meg til å stjele alle bildene du tok (forresten så tar jeg de du har lagt ut her ;P).

Takk for en strålende aften, min kjære med-fans ^^

Line sa...

Eg au he fenge blogg! Kanskje eg te å me skrive mer enn deg? Kem vett... ;)