tirsdag, mai 22

Goshameg, jeg er blitt tatt!

Jeg har nå blitt tatt av sisten... Bra timing av Åse Beate, for jeg trengte virkelig en avveksling fra å sitte å geeke til engelsktentamen i morra. Har nettopp begynt på min 3. problemstilling (om Nord Irland), og er drittlei av å ha sittet her siden i dag tidlig. Har konsumert ett par måltider pluss nesten en hel stor flaske brus og en pose chips. Hjelper ikke på rastlausheten min akkurat?

Jaja, reglene for sisten er som følger:
Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir “tatt” må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som “har den”, og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt “tatt”, og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

6 rare ting om meg burde ikke bli så vanskelig? (Mormor ville forresten her bemerket at alt er så sex-fokusert nå for tiden...)
  1. Jeg er født i Trondheim, og flytta etter det 6 ganger rundt om i Norge før jeg fylte 2 år. Endte da opp i Grimstad og bodde her i 4 år før jeg flytta til Flekkefjord i en alder av 6,5.
  2. Jeg har spilt fiolin i over 3 år, men husker ikke det døyt av det nå (desverre). Har spilt piano også forresten, men det husker jeg enda mindre fra :(
  3. Jeg takler ikke tannbørstelyder, og har som regel gåsehud når jeg pusser mine egne tenner.
  4. Storesøstra til birgitte (Ellen Marie) og en venninne av henne hadde skole for meg og Birgitte da vi var ca. 5 år. Jeg lærte faktisk å lese av dem :) Lærte forresten også å sykle av Ellen M.
  5. Rommet mitt hjemme er gjennomført knall lilla :S Hadde ett brennede ønske om å bli interiørarkitekt da jeg var 12, og desverre for meg fikk jeg mamma med på å male både hyller og klesskap, samt kjøpe gardiner og tepper som er skremmende matchende...
  6. På ungdomsskolen laget jeg egenhendig en dokumentar om fyllemiljøet i helgene i Flekkefjord. Var både lyd/kamerakvinne samt ressigør. Etter ca. 3 uker kom musikklæreren min til meg og mente noen av scenene var for sterke. Dokumentaren ble aldri ferdig klippet. Heldigvis for noen, dessverre for andre.

Sånn :D Nå får jeg gå og spise middag kanskje, for å så sikkert sitte med engelsken til langt på natt... Wish me good luck?

2 kommentarer:

noe sa...

haha.. driitvittig!
du er kul andrea!
jeg å blei jo tatt så må vel oppdatere min litt og;)

Anonym sa...

Det kommer om ikke lenge, men nettet vil ikke på borgen. Dermed må jeg hjem først. Hehe.. "she's so high!" Nå går det flott =)