fredag, juni 19

På bar bakke?

Det er deilig å kjøre tog. Særlig når det regner. Særlig når toget har retning mot kjæresten din som du ikke har sett på 1,5 måneder. Skjønt det føles enda lengre når man i løpet av denne halvannen måneden har gjennomgått en tur til Paris og Brussel, uker med intensiv russefeiring og fire eksamener pluss å forlate internatskolen du har levd på de siste 3 årene.


Nå er jeg hjemme igjen etter en herlig uke i Tingvoll. Jeg har vært omringa av herlige folk og fått prøvd meg på utolig mange ting som ikke akkurat er mine spesialiteter, som for eksempel hesteridning og leirdueskyting. Men en gang må vel være den første, og det var gøy selv om jeg nok ikke kan kalle meg et naturtalent :P

Mange ting er veldig forskjellig siden sist bloggpost.
Andrea på rom 255 er historie, eksamener er for lengst unnagjort (og fortrengt), folk er klemt og dratt på sommerferie, og et herlig kapittel i livet mitt er over. Jeg tillater meg selv å se fremover og glede meg uten å sippe for mye for at det aldri blir det samme igjen. Selv om jeg selvfølgelig savner folka fra Borgen og er sjeleglad for at vi fikk den tida vi fikk ;)
Nå er det klart for DTS Nordtun til høsten, lang nordover og med masse nye ukjente folk. Uæææ. Gøy!
Enn så lenge skal sommerferien nytes videre med sol, venner, båt, hytte og alt i hop. Det skal bli deilig å se kontoen fylles litt opp vha hjemmehjelp-jobbing etter å ha blødd drastisk i hele år. Hyttetur med Anne Line, Kjetil og Øyvind samt jentetur til London er heller ikke å forakte!

Det å stå på bar bakke er både skummelt, litt trist og samtidig veldig deilig ;)

2 kommentarer:

Mailiss sa...

God Sommer Andrea :D

Øyvind sa...

Oi....:) Her skjer det jo ting:)
Du er god til å skrive :*