søndag, november 30

Hat-trick!

Bare for å slå alle av mine rekorder (ikke så vanskelig egentlig) må jeg prøve å få til 3 innlegg på en uke :O

I går var det krympefest for russen, en herlig kveld! Trinnet mitt er virkelig en fantastisk gjeng ;)

Love is in the air... ;)

Det ble litt kaldt i lokalet, så vi jentene måtte hete opp stemninga :P

The hardcore natteranglers :P

I morra er det første desember (Siljes bursdag, grattis!) og dermed klart for en måned med pepperkaker, julekalender, julegaveshopping, at JEG blir myndig! (:S) og global bursdagsfeiring... I dag skal vi bake, pynte og fyre opp en haug med gløgg!
Jeg gleder meg ^^,

4 kommentarer:

Line sa...

Wow - Andrea, du tege heilt av! :D

Koffor krøllefjes ette at du seie du bli myndig? Glede du deg ikkje te å bli stor? Desember e herlig, og eg glede meg te juuul :D Hihi. Då kjeme mi heim på likt! :D

maria celine sa...

Tenk at dere er russ ;)

StippeMarit sa...

Så skjønt bilde av de to på toppen der!! tihii!

Silje sa...

Å helene var søt på det øverste bilde da!

God gjeng vi er!