lørdag, juni 7

Endelig! (?)

Nå er ferien her. (Ergo den nye lyse "looken") Etter avslutningsfesten i dag kan vi alle dra hjem til våre kjære der hjemme og nyte en velfortjent ferie i et par måneder.
Alt er helt konge: Jeg slapp noen form for eksamen (TAKK til sensor som var ute i streik!), klassen vår vant klassekampen, sola steiker hardere en noensinne og vi har hatt drøssevis av fritid de siste ukene til å si hade på...

Av ymse grunner er jeg likevel ikke villt begeistra. For det første har jeg null peiling på hva jeg skal gjøre med all den fritida som nå skyller over meg hjemme i Flekkefjord. For det andre, er det en liten del av hjertet mitt som virkelig ikke vil forlate denne plassen...

Jeg kommer til å savne borgen-folket mer en jeg er klar over i dette øyeblikk. (Sånne ting har en tendens til å først gå opp for meg dagen etterpå alle er borte) Ja, jeg vet det er 2 måneder.. men likevel! Og de som ikke kommer tilbake hit til neste år i det hele tatt... ja, det der tør jeg nesten ikke tenke på engang :S
Uansett: TAKK til alle for nok et fantastisk år! Det hadde ikke blitt det samme uten hver og en av dere ;)

PS: Nå må dere ikke tro at jeg ikke gleder meg til å komme hjem til Flekkefjord og folka der og ha ferie.. Men jeg må bare omstille meg litt ;)


GOD FERIE <3 (Bruk den godt :p)

4 kommentarer:

Anne Line sa...

Andrea!
To mnd er ikke bare bare. Savner så sykt dere folka allerede! Godt jeg kommer meg til Sverige i morra. Svinndal er allerede litt kjedelig :p
Men nyt sommer'n masse! Åsså gleder jeg meg til å se dere om noen uker =)

Sveinung sa...

God sommer Andrea! :D

Silje sa...

Jeg kommer til flekkefjord!...

Tror jeg hvaffal! Jeg savner deg, åb og johanne no vilt!

Andrea K. Ravnå sa...

Oooh, when my friend?