søndag, mai 25

Siden sist:

Skoletur; Kremen dro til Tyskland, Berlin og Lübeck. Høydepunkt med stadtbummeln i Berlin på søndagen :D
Sightseeing; Anne Line besøkte Flekkefjord :D
Søttendemai; tidenes kjedeligste...
Strålende sol; særlig dagen før prøver/tentamener..
Skogsturer; inkluderer bl. annet grilling, bading og mye latter
Surpriseparty; Kari ble glad, og flere telefonofre ikke fullt så glade..
Sesjon; har meldt meg opp for garden! (om ingen har noe bedre forslag?)
Slippe Skriftlig; hahaaaa! Skal nyte en uke "fri" før jeg tynes opp i muntlig...
Skien; Meg, Kristine og Berit besøkte Birgitte og utforsket Skien i helga :D
Shopping; sorry, Kari, jeg klarer ikke la være :(


Snart Sommerferie :D

5 kommentarer:

Line sa...

Det va på tia med ein oppdatering ;)
Meine du at du he tenkt deg i garden ettekvert, sånn heilt på skikkelig? Kult

Andrea K. Ravnå sa...

Jeg kan hvis jeg vil iallefall :D Vurderer befalskole også, da.. relativt mye tøffere å komme inn på, men man får utrolig god erfaring!

Line sa...

Hehe du e tøff du :D

Anne Line sa...

Flekkefjord var hærtlig! Men ser jo det nå at du skulle vært i Grimstad sammen med meg, eller jeg i Flekkefjord med deg. Men men..

Herlig med en kveld hos Kari! =D

Silje sa...

Jeg har satt meg opp som hundefører i luftforsvaret, eller i saniteten (i hæren), you can join me!

På 17mai i år så gikk jeg og noen andre jenter fra ansgar og snudde oss hver gang i så de herre millitær folka, for de ar så utrolig mandige! hehe :)