tirsdag, april 10

Hva i all verden??


En ny blogg? Som heter "tanker i natten"? Jepp det er min blogg det ;)
Det har seg nemlig slik at i min travle hverdag blir de fleste gjøremål førskjøvet litt utover de sene nattestimer... Men blogg må jeg ha! Satt en stund og funderte overet passende og fiffig navn... ("Nett om natten", "Nattpjatt", ja til og med "Nytt på nett om natt")
Kom til slutt frem til at "Tanker i natten" måtte være greit nok, siden jeg som regel tenker mest, ja akkurat, om natta =)
Når øret mitt treffer puta begynner hodet å gruble intenst, og det er som regel rundt akkurat når jeg skal til å sove at jeg får de beste ideene og filosofiene...

Jeg vil dermed beklage alle eventuelle skrivefeil, støtende eller uforståelige innlegg og datteratettarettata: herved erklære Andrea sin blogg for åpnet :D

1 kommentar:

Solveig sa...

Hehe..konge! Nå blir det liv her i blogg-verden åg:P Glede meg te å hørra de filosofiske tankane du får om nattå :D Gla i deg vennen.
Mi talast imorra, på skulen!
So long...